Stubborn
Брой мнения : 22 Join date : 16.03.2012 Age : 31
| Заглавие: Филмите,които се докоснаха до нас Пет Мар 16, 2012 9:38 pm | |
| Филм, който ви разтърси, който ви накара да се замислите?!Страшно много филми гледам..Гледам филми повече,от колкото чета книги, знам че не е добре, но факт. Трудно ми е да определя един филм като най-силен... Тhе green mile, първо четох книгата, после гледах филма.
Време разделно! - Мисля, че какъвто и да е коментар е излишен по този филм. Доста силен, доста жесток. Всеки път, когато го гледам седя и си мисля "Това наистина ли се е случило?Колко са били жестоки с нас"..От друга страна си мисля "И ние сме варварски народ".. Както и да го погледнеш доста жесток филм.
Вчера, друг любим филм
Law abiding citizen (порядъчен гражданин) - Един също жесток филм, който показва, как лесно може да се манипулира съдебната система по законен ред и как един убиец, може да е невинен според закона.
Six Sense (често чувство) - също много добър филм
Crash (Сблъсък)- Трябва да призная, първите 20 минути исках да спра филма, защото го намирах за лишен от всякакъв смисъл.Различни случки, различни хора, нищо, което да ги свързва.Накрая обаче се оказа, че всички тези случки и хора, могат да бъдат свързани, как случайни лица са важни за живота ни.
P.S. I love you (Послепис, обичам те) - филм за силната любов и как да я преодолеем, ако я загубим по един или друг начин.
SAW (убийствен пъзел - първите 3 частни!!) - Много ми се смяха приятели,като им споделих,че харесвам този филм, защото не намираха смисъл в него..Но като се замислите..Забелязахте ли, че в играта участваха само хора, пропиляващи живота си - наркомани, проститутки, крадци и прочие
The notebook, A walk to remember! )
| |
|
Yuleto
Брой мнения : 4 Join date : 15.03.2012
| Заглавие: Re: Филмите,които се докоснаха до нас Сря Мар 21, 2012 6:16 pm | |
| Dragonfly("Водно конче") "Шесто чувство" с Брус Уилис Fanaa - първия индийски филм, който гледах и който ме запали по това кино. Все още не мога да реша, дали щях да дръпна спусъка, ако аз бях Зуни. Ghajini - образът на Калпана никога няма да излезе от главата ми. Taare Zameen Par("Звезди на Земята") - крайно вдъхновяващ филм, лично за мен това е истински шедьовър на филмовото изкуство. Kabhi Khushi Kabhi Gham("Понякога щастливи, понякога тъжни") - класика Rang De Basanti - (още плача заради финала) Lagaan - хубаво е да си припомниш, че Господ помага на тези, които сами си помагат Kisna - the Warrior Poet("Кисна - поетът войн") 3 Idiots - приятно е да видиш, че хора, които мислят като теб, успяват Mohabbatein, Kuch Kuch Hota Hai, Akele Hum Akele Tum и много други | |
|